Cara Nak Buat Coklat Cair Sendiri

Bila coklat dah keras keluarkan dari peti sejuk dan simpan. Lepas tu aku cakap awal-awal dekat adik aku masa dia tengah tengok tv yang dia tak boleh keluar hari tu sebab mak abah pesan suruh tolong aku kemas rumah.


2 Cara Membuat Coklat Cetak Dari Coklat Bubuk

Jadi adik aku yang baik.

. Cairkan coklat masakan menggunakan teknik double-boiler. Celup biskut yang telah sejuk tadi ke dalam coklat. Aku akan buat dia betul-betul tak boleh tahan hari tu.

Sebenarnya aku sendiri yang reka alasan tu tak nak dia lari keluar dari rumah sebab tak tahan tengok body aku. Masukkan ke dalam cawan kertas dan tabur badam cincang. Semasa cairkan coklat tambah cocoa butter.

Simpan biskut dalam peti sejuk selama 5-10 minit.


Cara Membuat Coklat Batangan Sendiri Tidak Sesulit Dibayangkan


Cara Membuat Coklat Batangan Dari Coklat Bubuk Secara Mudah


Resep Coklat Leleh Coklat Siram Oleh Asamsunti123 Cookpad


Cara Membuat Cokelat Cair Dari Cokelat Batangan

Comments